Direktlänk till inlägg 9 maj 2014

Fredag kväll med jobb, o ja njuter?!

Av mikaela severin - 9 maj 2014 22:22

Hur de nu kan komma sig av att man njuter av jobba en fredagkväll, de vet ja inte, men de har ja gjort, klättrat på väggarna i flera dagar, så de va riktigt skönt o åka o jobba!
Vägde ju in mig imorse, de var ett tag sedan vågen rörde sig neråt, istället för ett kilo upp var o varannan vecka! Även om de nu bara va 0,5 kg, så ha den gått ner, trots att ja inte tränat någonting på en vecka, inte ens en promenad! Lovade ju vila o sköta kosten, o de har ja ju gjort! Även om ja kännt mig stressad inombords för ja inte tränat!

Stötte på Helene på jobbet ikväll, va lika intressant som vanligt, direkt när vi sågs kände hon av min energi, min kropp, vad som händer i den, o de är häftigt, för de hon säger o känner, stämmer ju exakt med de ja själv känner o hur det är med min kropp!
Hon har under ja iaf ett år sett hur min kropp reagerat, min stress, att ja lyssnat dåligt på kroppen., kört mitt race.. Jo de e nog så, ja måste börja lyssna mer på kroppen! O nu när ja kommer tillbaka om förhoppningsvis 1 vecka, så bli de mer vila mellan passen! Mer sömn! Så ja får min återhämtning!

Snart dags o sova, ha en tjatig grabb, som vill ha lördag genast! Han vill, grilla o leka med David! Kommer bli en mysig dag med barnen:)
Hoppas på liite bättre väder :)


 
 
Ingen bild

Cina

10 maj 2014 00:54

Glädjer mig att du lyssnar på din kropp och byter koncept! Tror att det är nu det kommer hända grejer! Fortsätter att följa och heja på dig!

mikaela severin

10 maj 2014 06:35

Tack! Ja de är nog dax att göra detta, förhoppningsvis så kommer de göra det, efter regn kommer solsken :)

 
Ingen bild

Cina

11 maj 2014 23:53

Så tänker en vinnare!!

mikaela severin

12 maj 2014 10:38

:))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela severin - 14 maj 2015 00:20

Bloggen är flyttad till www.nouw.se/mitcie Fb connecten funkar inte här längre! Ses där:) ...

Av mikaela severin - 13 maj 2015 23:48

kod för att imoportera min  blogg till nouw 3122339123

Av mikaela severin - 12 maj 2015 00:27

Tråkigt nog bestämdes det ikväll att livstil2015 lades ner. Det är med stor sorg och chock för mig. Jag trodde på att de skulle funka. Men de visade sig va fel. Nu kommer jag lägga 100% focus på denna bloggen och jag hoppas att ni fortsätter följa ...

Av mikaela severin - 10 maj 2015 02:21

Sen min födelsedag har det vart fullt ös här! Därav inte hunnit blogga. Det har vart valborg som inte va mycket o fira, då man jobbade såklart, men en mysig stund vid elden blev det med mitt fina hjärta. Har ju majbrasan 200 m från dörren, väldigt sm...

Av mikaela severin - 28 april 2015 10:29

Har i princip jobbat o jobbat o tränat sen i fredags, inte hunnit vara hemma många timmar, men träningen ger ju resultat :) Dessutom mitt i allt fyllde jag ett år klokare igår, dock jobb och träning men blev överraskad med presenter så fort jag kom...

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards