Alla inlägg den 10 juni 2014

Av mikaela severin - 10 juni 2014 22:33

Har haft en galet bra dag, trots att ja lyckades försova mig till ett möte kl 8, som blev ombokat till 09, så blev de bra! Va möte med underbara familjeteamet, där vi idag spenderade ett par timmar med lek & fika i strandbjörket i det underbara vädret:), att Theo älskar rampen, är ingen tvekan, lika duktig som sin mor! Bli nog hinderbanor för han oxå:) även jag övade i den lilla rampen, inget mot Tough vikings, men ändå:) kan ju öva teknik haha!
Sen va det bara hem , käka middag, o ja va på ärenden på stan, va även inne o sa hej till syster som låg under nålen o taruerade sig. Sen va det dra mottingsrydför fixa Emmas studentnaglar o hår! Blev ju riktigt bra:) hann även träffa mor samt Sofia & Mattheus! Så vatt en toppendag! Prövade idag nya kvargen från lindahls, citrus-lime, makalöst god och frisk, och utan tillsatt socker! Fast ja gillar den vanliga, men är ju perfekt att den finns i 150 gr burkar, behövs ingen våg, de dagar man har mellis med på utflykt:)
Kan säga att ja lider av extrem träningsvärk i mage & ben, så deva behövligt med träningsfritt idag! Imon är det pw tidigt o sen gymet för grymt ryggpass! To do listan är lång! Handla det sista till studenten, hämta lokalnyckel, och duka! Så nu dags för sömn!
Tänkvärt:
" Never a failure, Always a lesson "

Godnatt

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards